اخبار

تامین انواع تجهیزات سمعی و بصری و ارتباطی توسط واحد برق و الکترونیک بخش بازرگانی شرکت رانا انرژی

3786-1F

3786-1F

 

واحد برق و الکترونیک بخش بازرگانی شرکت رانا انرژی با ارتباط موثر با صاحبان تکنولوژی و تولید کنندگان تجهیزات سمعی و بصری توانسته است خدمات با کیفیت و مورد نیاز متقاضیان و مشتریان داخلی و خارجی را با کسب تاییدیه و رضایت انجام کار ارائه نماید؛ از آن جمله است طراحی، تامین، نصب و راه اندازی و پشتیبانی انواع سیستم های تصویری و صوتی صنعتی و خاص برای اهداف تعریف شده کارفرمایان بخصوص انواع ویدئووال با سایز های (ابعاد) خاص، سیستم های صوتی فراگیر، انواع سیستم های ویدئویی و دوربین های محافظتی و کنترل از راه دور، سیستم های مدیریت منابع ریموت و چند کاناله، انواع تلویزیون ها و ال سی دی های Custom برای مقاصد صنعتی، تشریفاتی با مشخصات ویژه کار در شرایط سخت دمایی، بارشی، ضربه ای، تاچ، کنترل از راه دور، دارای انحنا، و با جلوه های ویژه و نرم افزارهای کنترلی و ویرایشی مربوط به آن ها.

در کارنامه سفارشات قبلی نصب و راه اندازی شده توسط واحد بازرگانی شرکت رانا انرژی، نصب و راه اندازی ال سی دی ویدئووال سایز 9 در 12 متر برای یکی از کارفرمایان، و سیستم صوتی و حفاظت دوربینی برای مجموعه ای 60 هکتاری وجود دارد.

بزودی ویدئوهای مربوطه در بخش تجهیزات صنعتی وب سایت شرکت درج خواهد شد. همچنین جهت مشاهده کاتالوگ محصول می توانید به بخش اطلاع رسانی، کاتالوگ مراجعه نمایید.

 

3789

 

کدخبر: RANA 3789

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *