اخبار

منابع تامین کالاهای استاک

3786

واحد بازرگانی شرکت پترو توسعه رانا انرژی پس از اعلام فعالیت در زمینه تامین کالاهای استاک، منابع قابل ارائه را منتشر کرد.

منابع کالاهای استاک توسط واحد بازرگانی رانا انرژی اعلام شد

واحد بازرگانی شرکت رانا انرژی پس از اعلام امکان تامین کالاهای استاک با استفاده از منابع قابل اطمینان و با کیفیت توسط شرکت های همکار و توانمند در حوزه های نفت، گاز، نیرو و فولاد برای متقاضیان و مشتریان با امکان تامین و تحویل ماشین آلات، دستگاه ها و قطعات نو و استاک بسته به شرایط فنی و تائیدات درخواست کننده، لیست کالاهای خود را در بخش محصولات-کالاهای استاک وب سایت منتشر کرد.

شرکت رانا انرژی منابع و دسترسی های قابل اطمینان و مجهزی برای تامین کالاهای پروژه های حفاری به شرح زیر دارد که می توان برای شرایط و پروژه های خاص و در زمان های مورد نیاز پروژه ها از آن بهره برد از جمله:

لوله های جداری (Casing) و تیوبینگ (Tubing) در سایزهای 8/5 18، 16، 8/3 13، 8/5 13، 4/3 11، 4/3 10، 8/5 9، 8/5 8، 8/5 7، 7، 2/1 5، 5، 2/1 4، 4 و 2/1 3؛ همچنین این شرکت با دسترسی و ارتباط موثر با تولیدکنندگان مطرح لوله های جداری و تیوبینگ، می تواند این محصولات را از کارخانجات اصلی تامین نماید. بدیهی است ملاحظات تامین کالاهای داخلی در این خصوص کاملا رعایت خواهد شد.

شرکت رانا انرژی امکان تامین و تحویل سریع ماشین آلات، قطعات، و Spare Parts مورد نیاز دستگاه های حفاری و ماشین آلات مربوطه را فراهم آورده است. این قطعات و تجهیزات، طیف گسترده ای از ماشین آلات و قطعات مربوط به دکل از جمله و نه محدود به، هوک، کرون بلاک، مست و استراکچر، تجهیزات دورانی دکل، تاپ درایو، پمپ های دکل، ژنراتورها، کابل های حفاری، لوله های حفاری، شیل شیکر، دراورک، دستگاه های سانتریفیوژ، فوران گیرها، انواع مته و … را شامل می شود.

جهت مشاهده کاتالوگ محصولات میتوانید به بخش اطلاع رسانی-کاتاکوگ کالاهای استاک مراجعه نمایید.

 

کد خبر: RANA 3786

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *